Funkcija usklađenosti poslovanja jedna je od funkcija uspostavljenih u sistemu internih kontrola u Triglav Osiguranju d.d. Zadatak usklađenosti poslovanja je savladavanje i upravljanje rizicima koji proizilaze iz usklađenosti poslovanja sa zakonskom regulativom i internim pravilima Društva. Usklađenost poslovanja također ima važnu ulogu u nastojanju postizanja najviših mogućih standarda poslovne etike i jačanju korporativne kulture kompanije.
Cilj usklađenosti poslovanja u sistemu internih kontrola je obezbijediti sistem:
- kroz koji Društvo djeluje preventivno i shodno tome smanjuje rizike vezane za poštovanje zakonske regulative;
- koji promoviše transparentno poslovanje i korporativnu kulturu Društva, orijentisanu na zakonitost i poštenje, s ciljem zaštite interesa klijenata i zadržavanja povjerenja svih sudionika, u skladu s temeljnim vrijednostima Društva;
- koji pomaže menadžmentu da vrši odgovarajući nadzor i shodno tome promiče zaštitu Društva od odgovornosti koja može da nastupi zbog nepoštovanja zakona ili drugih nedozvoljenih ponašanja radnika ili drugih lica koja djeluju u ime i za račun Društva i za koje je Društvo odgvorno;
- kojim se poštuju jedinstveni minimalni standardi ponašanja u Triglav Grupi kao i u odnosima koji su povezani s brendom Triglav na tržištu.
Usklađenost poslovanja preuzima i brigu o upravljanju određenim područjima i to:
- praćenje poštovanja obaveza izvještavanja u Društvu,
- praćenje promjena u pravnom okruženju,
- zaštita ličnih podataka,
- zaštita potrošača i konkurencije,
- upravljanje sistemom za prevenciju i otkrivanje internih prevara,
- sprečavanje sukoba interesa,
- prevencija korupcije,
- jačanje korporativnog integriteta.