Pravilnik o postupku odlučivanja po pritužbama osiguranika u Triglav Osiguranju d.d. Podružnica Banja Luka
Pritužba se podnosi pismenim putem poštom na adresu Triglav Osiguranje d.d. Podružnica Banja Luka, Ulica Prvog krajiškog korpusa broj 29. Banja Luka, ili putem e-mail adrese info@triglav.ba u roku od 15 dana od dana prijema odluke na koju se podnosi pritužba, odnosno od dana kada je podnosilac pritužbe saznao za razlog pritužbe, ali ne i duži od godinu dana od kada se desio događaj ili nastupila činjenica na koju se pritužba odnosi.
Pritužba treba da sadrži ime, prezime i adresu podnosioca pritužbe ako je fizičko lice ili njegovog zakonskog zastupnika, odnosno firmu, sjedište i ime i prezime odgovorne osobe podnosioca pritužbe, ako je pravno lice, razloge pritužbe i zahtjeve podnosioca pritužbe, dokaze kojima se potvrđuju navodi iz pritužbe kada ih je moguće priložiti, a može sadržavati i isprave koje nisu bilo razmatrane u posptupku u kojem je donesena odluka zbog koje se pritužba podnosi, kao i prijedloge za izvođenje dokaza, datum podnošenja pritužbe i potpis podnosioca pritužbe, odnosno lica koje ga zastupa i punomoć za zastupanje, kada je pritužba podnesena po punomoćniku.
Podnosilac pritužbe odgovor na svoju pritužbu treba da dobije u roku od petnaest dana od dana prijema pritužbe od strane Društva.
Postupak po pritužbi se provodi povjerljivo, korektno i u skladu sa propisima koji uređuju postupanje i zaštitu ličnih podataka.